Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

19 Temmuz 2012 Perşembe

2.Evlilik Yıldönümümüz kutlu olsun sevgilim...

Sevgilimm,
İki yılımızı devirdik geçtiğimiz gün...sadece kagıt üzerinde... oysa 10 yıldır bir değil miydi bizim kalbimizde, nefesimizde..Ben nasıl nefes alıyorum şimdi peki? Bazen gücümden korkuyorum aşkım, nasıl dimdik durabiliyorum hala, neler yapıyorum sensiz bir hayat adına..
"Ev"imiz yok artık, "ev"im var. Tek başıma gidip oturacağım, hayallerine sarılacağım, kokun burnumda yaşayacağım bir "ev"im. Onunla uğraşıyorum düşünsene, sensiz bir ev dizayn ediyorum ellerimle..Bu nasıl bir güçtür aşkım, çok korkuyorum..
İzliyor musun beni, yakınlarımda mısın acaba diye çok heyecanlanıyorum bazen..Dokunuşunu hisseder miyim diye sessizce bekliyorum geceleri. Niye gelmiyorsun sevgilim? Göz yaşların dinince gelecek diyorlar, içime akıtırım ben sen yeterki gel..
Artık bir psikiyatrım da var.. Anlattım olanı biteni, seni ellerimden nasıl kaybettiğimi..Senin için hiç birşey nasıl yapamadığımı...Dinledi bir süre, "geçmeyecek acın" dedi en net haliyle..Geçmeyecek sevgilim...
Özlem gün geçtikçe yakıyor yüreğimi.
Bu yıldönümümüzde çok özel bir yere götürecektin beni söz vermiştin ya hani...Üzülme sakın bunun için olur mu sevgilim, benim için en özel yer hep senin yanın oldu çünkü...Nice mutlu yıllara sevgilim diyebilseydim, öpseydin beni, sarılsaydın sımsıkı yeterdi ki bana, hep yetti ki zaten, hep yettin ki bana sen..
Çok özledim kokunu, tenini, boynuna yasladığımda kafamı, yaşadığım huzuru..
Çok özledim seni aşkım...
İyi ki aşık oldum sana, iyi ki evlendik, iyiki gelinin oldum senin..İyi ki yaptık evimizi, iyi ki gittik hep denizlere, iyi ki sevdik bu kadar, iyi ki müzik dinledik bolca, iyi ki film izledik, iyi ki bir kediyi ikimiz de çok sevdik, iyi ki dostlar edindik, iyi ki bana dünyanın en lezzetli yemeklerini yaptın, iyi ki çok güldük, uyuyamadık bu yüzden yataklardan düştük bazen, iyi ki birlikte ağlayabildik, iyi ki hep konuşabildik, iyi ki ben bağırırken sen gülebildin, iyi ki sporu sevdik, iyi ki bisikletlerimiz oldu, iyi ki ailelerimizi aile yapmayı başarabildik, iyi ki hergece elele uyuduk, iyi ki hep öptük birbirimizi, iyi ki seni seviyorum demeyi hep bildik, iyi ki balık tutmayı öğrettin bana, iyi ki balık sevdik çok fazla, iyi ki sokaklarda fink atmaktansa evimizde olduk bolca, iyi ki playstation oynadık saatlerce ellerimiz ağrıyana kadar, iyi ki karşılıklı birer kadeh içmeyi bildik, iyi ki bir Adamız oldu, iyi ki her fırsatta sıgındık oraya, iyi ki muhteşem şaraplar içtik, iyi ki sarhoş olduk, iyi ki birbirimize şımarabildik, saçmalayabildik, iyi ki kimsenin anlayamayacağı bir dünyamız oldu seninle, iyi ki birlikte büyüdük, iyi ki aşk acısı çektik, iyi ki bana soğan nasıl doğranır öğrettin, iyi ki mutfakta birlikte yemek hazırlayabildik, iyi ki her mutlu-mutsuz-gülünç-tuhaf-korkunç-heyecanlı anımızda hemen aynı anı yaşayabilsin diye aradık birbirimizi, iyi ki sevdik aşkım, iyi ki...Bitmez ki "iyi ki"ler..Hayatımın aşkısın bitmez ki..
Tek keşkem var seninle ilgili; gitmeseydin sevgilim, daha dolduracak çok "iyi ki" miz, nice yıldönümlerimiz, çok planlarımız, umutlarımız, belki bir bebeğimiz..
Seni çok özledim aşkım..Bir arada olacağımız gün için yaşıyorum...
Sonsuza kadar seni çok seviyorum...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder