Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

29 Eylül 2012 Cumartesi

İki Kişilik Yalnızlığım..

Yalnızlık....Gökteki dolıunay kadar aydınlık işte yanı başımda..Ama artık çok başka manada.
Sen varken yalnız kalırdım ben bazen. İsterdim. Ya da sen...
Bu gece de yalnızım yine, seninle birlikte.
En sevdiklerin söylüyorlar bana; "acı gerçekler" diyorlar "dertler benim olsun" diyorlar, "kaderimin oyunu" diyorlar, "benzemez kimse sana" diyorlar,  "yarim senden ayrılalı" diyorlar ..
Kısıyorum seslerini, sen öyle güzel eşlik ediyorsun ki çünkü sevgilim.. Sesini duyuyorum derinden. O güzel yüzündeki en hissiyatlı ifadeyi görüyorum.
Bütün gece birlikte oturuyoruz işte, en sevdiğimiz rakı kadehi elimizde.
Özensiz insanların dünyasına inat yaşattığımız tüm mutlu farkındalık anları için şükrediyorum sana, beni bulutlarda yaşatan o eşsiz varlığına..
Gözlerinin yeşili bugün daha parlak sanki.Dolunaydan mı ki acaba sevgilim?
Seni, sensiz yaşamayı öğreniyorum sevgilim.
Sensiz kurduğum bu ev içindeki her ayrıntıya seni yerleştirirken başladım ben iki kişilik yalnızlığıma.
Ne kadar süreceğini bilemediğim, her günü azap haline gelirse, savunduğun tüm yaşama olgusuna dair inanışlarına aykırı olurum korkusuyla tutunmaya çalışıyorum arta kalan hayata.
Acı olgunlaştırıyor sevgilim. Dinsin istemiyorum. Yokluğunu en derinden hissettiğim her anda içimde yanan ateşin beni kor haline getirene kadar kavurması ayaklarımı daha da sağlamlaştırıyor sanki bastığım her metrekarede.
Al işte " neden geldim istanbula" diyor arkada erkan amca. "Gelmez olaydım, görmez olaydım" mıydı acaba gerçekten sevgilim?
Her başucuna geldikten sonraki dönüşlerim sensizliğe bir yolculuk gibi geliyorsa da başta, bu şehirdeki anılar buram buram sen kokarken, seni gözümün önüne bu kadar net getirirken, daha da zor olmayacak mı vazgeçmek..
Özlem, seni hissetmek için delirircesine bedenini arzularken ıssız gecemde, kalbimi korkulacak bir hıza koşturuyor.
Korkmuyorum sevgilim. Ne kalbimin hızından, ne yalnızlığımdan..
Tek korkum, sana uzanan yolun kestirmesini kaçırmak..
Yalnız değilim sevgilim.
Sensiz kalabileceğim bir gezegen yok bu evrende.!










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder